Number of the records: 1  

Moderní formy direct marketingu

  1. Title Moderní formy direct marketingu
    Author infoDagmar Palátová
    Author Palátová Dagmar
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 312-315. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * nástroje marketingové * komunikácia * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * internet * reklama * pošta elektronická
    AnnotationMedzi moderné formy direct marketingových nástrojov patria predovšetkým nástroje úzko späté s prostredím Internetu a svetom komunikačných technológií. Medzi nové formy, ktoré sa rýchlo presadzujú, zaraďuje sa tiež e-mail, reklamné bannery, www stránky, FAQ sekcie, diskusné fóra a konferencie, www formuláre, interaktívne komunikačné systémy, vernostné programy a telemarketing s využitím mobilých telefónov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.