Number of the records: 1  

Mediálne trendy v Európe

  1. Title Mediálne trendy v Európe
    Author infoVladislav Doktor
    Author Doktor Vladislav
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 8 (august 2005), s. 42-43. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords médiá * televízia * rozhlas * tlač * internet * reklama vonkajšia * Európa * komunikácia marketingová
    AnnotationMediálna mapa Európy sa mení rýchlejšie ako v minulosti a stáva sa viac rozdrobenou. Mediamix vo vybraných krajinách Európy. Najefektívnejšie médiá v Európe. Prieskum o najbilžších očakávaniach v tejto oblasti sa realizoval v 14 krajinách Európy. Výhľady rastu peňazí investovaných do marketingovej komunikácie v strednej, východnej a západnej Európe. Najväčší zadávatelia online reklamy sú firmy zo západnej Európy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12 + 10 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.