Number of the records: 1
Mediálne trendy v Európe
Title Mediálne trendy v Európe Author info Vladislav Doktor Author Doktor Vladislav Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 8 (august 2005), s. 42-43. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords médiá * televízia * rozhlas * tlač * internet * reklama vonkajšia * Európa * komunikácia marketingová Annotation Mediálna mapa Európy sa mení rýchlejšie ako v minulosti a stáva sa viac rozdrobenou. Mediamix vo vybraných krajinách Európy. Najefektívnejšie médiá v Európe. Prieskum o najbilžších očakávaniach v tejto oblasti sa realizoval v 14 krajinách Európy. Výhľady rastu peňazí investovaných do marketingovej komunikácie v strednej, východnej a západnej Európe. Najväčší zadávatelia online reklamy sú firmy zo západnej Európy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12 + 10 príl
article
Number of the records: 1