Number of the records: 1  

Řízení zákaznické spokojenosti

  1. Title Řízení zákaznické spokojenosti
    Author infoMartin Venzl
    Author Venzl Martin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 8 (Srpen 2005), s. 26-28. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing strategický * spoločnosť * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * produkty * služby * ceny * kvalita * optimalizácia * financie
    AnnotationSpokojnosť zákazníka a jej dopad na hodnotu spoločnosti. Spokojnosť zákazníka a nižšia cenová citlivosť. Proces tvorby zákazníckej spokojnosti. Kľúčové atribúty, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť. Formovanie zákazníckej spokojnosti. Vplyv zákazníckej spokojnosti na finančné výsledky spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.