Number of the records: 1  

Strategia udziału przedsiębiorstwa w targach

  1. Title Strategia udziału przedsiębiorstwa w targach
    TranslationStrategy for participating in the fairs
    Author infoAndrzej Szromnik
    Author Szromnik Andrzej
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 414-418. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguagePolish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * trhy * výstavy * firmy * prezentácia firemná
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.