Number of the records: 1  

Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie

  1. Title Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie
    Author infoVíťazoslav Balhar
    Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Medzinárodné vzťahy 2004 : aktuálne problémy svetovej politiky a ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : konanej 1. júna 2004-08-05. S. 8-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004 / Eštvaník Andrej ; Medzinárodné vzťahy 2004 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1888-3
    NoteNa dokumente je uvedený autor: Víťazoslav Balhar
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Slovensko * Európska únia * firmy * stratégia marketingová * legislatíva * lobizmus * euromarketing
    AnnotationVýznam vstupu Slovenska do EÚ. Optimálna konvergencia slovenskej ekonomiky v rámci integrovanej európskej ekonomiky a podnikateľských štruktúr EÚ, stabilita (aj flexibilita) v tvorbe optimálneho sociálno-ekonomického prostredia vývoja SR v rámci EÚ, optimálny mikroekonomický vývoj a žiadúca rozvojová dynamika našej podnikateľskej sféry. Značka, imidž, public relations a sociálne prostredie firmy ako významný faktor ekonomickej stability a progresu firiem. Nové podmienky tvorby marketingovej stratégie slovenských firiem po vstupe do EÚ, legislatíva, eurolobing, podstata eurolobingu a jeho vstup do euromarketingu. Európske zoskupenie hospodárskych záujmov a jeho význam.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00762-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.