Number of the records: 1  

Úloha ľudského činiteľa v TQM

  1. Title Úloha ľudského činiteľa v TQM
    Author infoDagmar Hrašková, Viera Šukalová
    Author Hrašková Dagmar
    Co-authors Šukalová Viera
    Source document Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Č. 1 (2005), s. 18-19. - Žilina : SLCP, 2005. ISSN 1335-5961
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.4 - Produktivita. Hospodárnosť. Racionalizácia. Hodnotová analýza
    Keywords zvyšovanie produktivity * metódy * činiteľ ľudský * kompetencie * manažment * zaradenie pracovné * schopnosti pracovné * potenciál ľudský
    AnnotationMetóda TQM smeruje ku zvyšovaniu produktivity zo súčasného zvyšovania akosti a znižovania strát z nekvalitnej výroby a zvyšovania spokojnosti zákazníka. TQM je systematické a dôsledné uplatňovanie niekoľkých metód v rámci podnikovej štruktúry, jasne zameranej na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Aktívna účasť zamestnancov ako základná podmienka pre úspech. Kompetencie zamestnancov. Kompetencie manažmentu. Analýza a popis pracovnej funkcie. Kritériá úspešnosti TQM: Hierarchické myslenie, informovanosť pracovníkov, kvalita informácií, komunikácia o obsahu TQM, možnosť trvalého zlepšovania, sociálna kompetencia vedúcich pracovníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.