Number of the records: 1
Úloha ľudského činiteľa v TQM
Title Úloha ľudského činiteľa v TQM Author info Dagmar Hrašková, Viera Šukalová Author Hrašková Dagmar Co-authors Šukalová Viera Source document Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Č. 1 (2005), s. 18-19. - Žilina : SLCP, 2005. ISSN 1335-5961 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.4 - Produktivita. Hospodárnosť. Racionalizácia. Hodnotová analýza Keywords zvyšovanie produktivity * metódy * činiteľ ľudský * kompetencie * manažment * zaradenie pracovné * schopnosti pracovné * potenciál ľudský Annotation Metóda TQM smeruje ku zvyšovaniu produktivity zo súčasného zvyšovania akosti a znižovania strát z nekvalitnej výroby a zvyšovania spokojnosti zákazníka. TQM je systematické a dôsledné uplatňovanie niekoľkých metód v rámci podnikovej štruktúry, jasne zameranej na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Aktívna účasť zamestnancov ako základná podmienka pre úspech. Kompetencie zamestnancov. Kompetencie manažmentu. Analýza a popis pracovnej funkcie. Kritériá úspešnosti TQM: Hierarchické myslenie, informovanosť pracovníkov, kvalita informácií, komunikácia o obsahu TQM, možnosť trvalého zlepšovania, sociálna kompetencia vedúcich pracovníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1