Number of the records: 1
Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov
Title Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov Translation New Paradigm of Marketing in the Process of Market Globalization Author info Viera Čihovská, Jaroslav Kita Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 6 (2005), s. 611-625. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035 Note I6-SR 160015/02 Rozvojové trendy v marketingu na prahu 21. storočia: vybrané problémy teórie a aplikácie nástrojov marketingu v praxi Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * manažment * štandardizácia * adaptácia Annotation Podstata, význam a vývoj marketingu. Marketing v podmienkach globalizácie. Marketingové stratégie pre svetový trh. Štandardizácia. Štandardizácia marketingového mixu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (4) - BOOKS No. of Archival Copy E05 00876-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 6-10
article
Number of the records: 1