Number of the records: 1  

Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov

  1. Title Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov
    TranslationNew Paradigm of Marketing in the Process of Market Globalization
    Author infoViera Čihovská, Jaroslav Kita
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 6 (2005), s. 611-625. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035
    NoteI6-SR 160015/02 Rozvojové trendy v marketingu na prahu 21. storočia: vybrané problémy teórie a aplikácie nástrojov marketingu v praxi
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * manažment * štandardizácia * adaptácia
    AnnotationPodstata, význam a vývoj marketingu. Marketing v podmienkach globalizácie. Marketingové stratégie pre svetový trh. Štandardizácia. Štandardizácia marketingového mixu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (4) - BOOKS
    No. of Archival CopyE05 00876-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 6-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.