Number of the records: 1
Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov
Title Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov Translation Retailing in Slovakia in the context of established foreign retail chains Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 20-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords maloobchod * Slovensko * reťazce obchodné * správanie spotrebiteľa Annotation Približne pred desiatimi rokmi začali prenikať na stredo a východoeurópsky trh medzinárodné maloobchodné firmy priťahované víziou desiatok miliónov potenciálnych zákazníkov. Aj na Slovensku sa prejavuje kvantitatívny nárast maloobchodnej siete, ale aj kvalitatívny rast. Celkový obrat TOP 10 na Slovensku za posledných 6 rokov. Spotrebiteľské správanie na maloobchodnom trhu. Spotrebiteľské správanie pri výbere nákupného miesta vo Východoslovenskom regióne - výsledky výskumu. Public work category Several publications and documents, which are not in any previous category Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01203-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1