Number of the records: 1
Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu
Title Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu Translation Strategy of the typical product assessment at the foreign market Author info Zuzana Kapsdorferová, Elena Horská Author Kapsdorferová Zuzana Co-authors Horská Elena Source document Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. Roč. 8, č. 1 (2005), s. 14-18. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords poľnohospodárstvo * produkty * valorizácia * Slovensko * trh zahraničný * zákazníci * Taliansko * stratégia marketingová * politika výrobková * analýza swot Annotation Poukázanie na možnosti presadenia sa typického produktu, resp. regionálnej špeciality (bryndze) na zahraničnom trhu s dôrazom na jeho špecifickosť, charakteristické znaky, prínos pre budovanie imidžu územia ako aj akceleráciu zahraničnej obchodnej výmeny. Modelový príklad formulovania marketingovej stratégie pre cieľový zahraničný trh - Taliansko. Pri riešení práce sa použili metódy SWOT analýzy, syntézy, komparácie a dedukcie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1
article
Number of the records: 1