Number of the records: 1
Svaly dostávajú rozum
Title Svaly dostávajú rozum Author info Andrea Hinková Author Hinková-Dibarborová Andrea Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 10, č. 10 (október 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005 Indoor 2005 : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie. s. 7-8. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podpora predaja * merchandising * spotrebitelia Annotation Merchandising - technika pre optimalizáciu predaja založená na plánovaní efektívneho umiestnenia výrobkov v regáli či na predajnom mieste. Jej cieľom je atraktívna, pôsobivá a informujúca prezentácia výrobku. Merchandising je aj súbor trikov, ktoré vychadzajú z poznania psychológie nákupného správania. Pravidlá merchandisingu z hľadiska kupujúceho. Výhody a nevýhody listingu. Druhotné umiestnenie výrobkov mimo permanentnú sekciu zvyšuje impulzívnosť nákupu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12 + 3 príl.
article
Number of the records: 1