Number of the records: 1  

Svaly dostávajú rozum

  1. Title Svaly dostávajú rozum
    Author infoAndrea Hinková
    Author Hinková-Dibarborová Andrea
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 10, č. 10 (október 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005
    Indoor 2005 : špecializovaná ročenka mesačníka Stratégie. s. 7-8. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * merchandising * spotrebitelia
    AnnotationMerchandising - technika pre optimalizáciu predaja založená na plánovaní efektívneho umiestnenia výrobkov v regáli či na predajnom mieste. Jej cieľom je atraktívna, pôsobivá a informujúca prezentácia výrobku. Merchandising je aj súbor trikov, ktoré vychadzajú z poznania psychológie nákupného správania. Pravidlá merchandisingu z hľadiska kupujúceho. Výhody a nevýhody listingu. Druhotné umiestnenie výrobkov mimo permanentnú sekciu zvyšuje impulzívnosť nákupu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.