Number of the records: 1  

Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku

  1. Title Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku
    TranslationSatisfied and loyal customer - the foundation stone of business success
    Author infoJana Urdziková
    Author Urdziková Jana
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 24-26. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords marketing * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * firmy * potreby obyvateľstva * produkty * distribúcia * Slovensko
    AnnotationNedostatočná orientácia slovenských firiem na zákazníka. Hodnotu produktu pre klienta najlepšie vystihuje miera uspokojenia, t.j. miera splnenia základných očakávaní a úžitku. Skupiny zákazníkov. Model spokojnosti zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.