Number of the records: 1  

Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM

  1. Title Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
    TranslationFuture formation of enterprise marketing strategy oriented at application of TQEM philosophy
    Author infoAdrián Podskľan
    Author Podskľan Adrián
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * marketing environmentálny * metódy * prostredie životné * podnik * konkurencieschopnosť * zákazníci
    AnnotationMarketingová stratégia podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. TQEM je prístup stáleho zlepšovania kvality procesov a výrobkov zasahujúcich do životného prostredia. Nová metóda BSC - Balanced Scorecard.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.