Number of the records: 1
Six Sigma and its application in marketing
Title Six Sigma and its application in marketing Translation Six Sigma a jej aplikácia v marketingu Author info Jiří Dostál Author Dostál Jiří Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords systémy riadenia * nástroje riadenia * metódy riadenia * metodológia * Six Sigma * podnik * výkonnosť Annotation Zavádzanie metodológie Six Sigma ako filozofie riadenia, zameranej na zlepšenie výkonnosti podniku, zníženie nákladov, zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ziskovosti. Prínosy zavedenia metodológie Six Sigma. Marketing a Six Sigma. Význam metodológie v globálnej ekonomike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1