Number of the records: 1  

Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM

  1. Title Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
    TranslationMarketing analysis of company oriented at application of TQEM philosophy
    Author infoAdrián Podskľan
    Author Podskľan Adrián
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * environmentalistika * analýza swot * trh * segmentácia trhu * kvalita * zákazníci
    AnnotationMarketingová analýza podniku orientovaného na TQEM. Definícia, charakteristika a segmentácia trhu orientovaného na špecifiká kvality, environmentu a BOZP. Analýza vnímania zákazníka, konkurencie a SWOT analýza. Analýza environmentálno-integrovaného portfólia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.