Number of the records: 1  

Současné trendy v mezinárodním marketingu

  1. Title Současné trendy v mezinárodním marketingu : (vybrané problémy)
    TranslationActual trends in international marketing : (selected problems)
    Author infoHana Machková
    Author Machková Hana
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 49-70. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * prostredie podnikateľské * segmentácia trhu * politika sortimentná * podnikanie medzinárodné * špecializácia * kooperácia hospodárska medzinárodná * stratégia marketingová * trh medzinárodný * značky výrobkov * obchod elektronický
    AnnotationPôvodné a súčasné chápanie medzinárodného marketingu. Hlavné typy podnikateľských stratégií v medzinárodnom prostredí. Etapy medzinárodného rozvoja firmy. Segmentácia medzinárodných trhov, výber cieľových trhov a positioning. Etapy segmentácie medzinárodných trhov. Segmentačné kritériá na trhu spotrebného tovaru. Medzinárodná značková politika. Strategické rozhodovanie o značkovej politike. Hierarchická štruktúra značiek. Elektronické obchodovanie a elektronické informačné zdroje pre českých vývozcov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext213.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.