Number of the records: 1
Ako merať sponzoring ?
Title Ako merať sponzoring ? Author info Renata Môciková Author Môciková Renata Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 10-11. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * sponzorovanie * efektívnosť * logo * televízia * tlač Annotation Prieskumná agentúra TNS SK uviedla na slovenský trh nástroj na zhodnotenie efektívnosti sponzoringu prostredníctvom merania viditeľnosti sponzoringu. Samotný nástroj merania sponzoringu je založený na monitoringu televízií a monitoringu tlače. Výpočet mediálnej hodnoty viditeľnosti loga. Viditeľnosť loga vybraných sponzorov a jej mediálna hodnota. Viditeľnosť loga podľa typu reklamného nosiča a typu akcie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12 + 10 príl
article
Number of the records: 1