Number of the records: 1
Ako na vernosť ?
Title Ako na vernosť ? Author info Renata Môciková Author Môciková Renata Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 14-16. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords lojálnosť zákazníkov * nástroje marketingové * podpora predaja Annotation Budovanie lojality zákazníkov je na Slovensku len akýmsi príveskom marketingu, ktorý na pozíciu plnohodnotného komunikačného nástroja ešte len čaká. Vernostné programy - definícia. Fázy prípravy vernostného programu. Najčastejšie chyby pri vernostných programoch. Kedy je správny čas na ich uvedenie a splnenie akých podmienok si tento krok vyžaduje. Najčastejšie formy vernostných programov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12 + 10 príl
article
Number of the records: 1