Number of the records: 1
Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol
Title Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol Author info Milan kašík Author Kašík Milan Source document Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 20-23. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2005. ISSN 1210-6658 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords školy vysoké * marketing * systém CRM * absolventi * zákazníci Annotation Uplaňovanie marketingu v práci vysokých škôl. Pohľad na poslucháčov a absolventov vysokých škôl typológiou zákazníkov vzťahového marketingu (CRM). Absolvent - ako kľúčový zákazník - priaznivec školy, obhajca školy, partner školy. Starostlivosť o zákazníkov - v ponímaní vzťahu s absolventami. Využívanie kvalitnej marketingovej komunikácie školy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4 + zvláštne číslo
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 154.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1