Number of the records: 1  

Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií

  1. Title Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií
    TranslationMarketing activities of the educational institutions
    Author infoZuzana Hrúziková, Michal Munk
    Author Hrúziková Zuzana
    Co-authors Munk Michal
    Source document Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 13, č. 4 (2005). - Nitra : SlovDidac, 2005
    Slovenský učiteľ : príloha Technológie vzdelávania. Č. 4 (2005), s. 4-6. ISSN 1335-003X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy stredné * marketing * Slovensko * výskum * hypotézy * metódy štatistické
    AnnotationProblematika marketingových aktivít škôl. Na základe výskumu realizovaného na stredných školách v SR sú uvedené používané marketingové aktivity, ktoré sa najviac približujú optimálnemu stavu. Vyhodnotenie dôvodov, ktoré sú prekážkou pri realizácii aktivít. Výskum marketingových aktivít. Stanovenie výskumu, predmet výskumu. Spracovanie dotazníkov a výsledky výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-10 + 10 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.