Number of the records: 1  

Nové trendy marketingu - marketingový controlling

  1. Title Nové trendy marketingu - marketingový controlling
    TranslationNew marketing trends - marketing controlling
    Author infoAndrej Kriváň
    Author Kriváň Andrej
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 3 (september 2005), s. 67-71. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kontroling * politika sortimentná * manažment * riadenie podnikové * stratégia marketingová
    AnnotationVymedzenie pojmu controlling. Marketing controlling. Ciele a metodické princípy marketingového controllingu. Podpora produktovej, distribučnej a komunikačnej politiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.