Number of the records: 1  

Marketing-mix v personalistice

  1. Title Marketing-mix v personalistice
    TranslationMarketing-mix in HR
    Author infoMária Antošová
    Author Antošová Mária
    Source document Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 40, č. 11 (Říjen 2005), s. 42-44. - Praha : Economia, 2005. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Keywords práca personálna * personalistika * zdroje ľudské * zamestnanci * marketing personálny * marketing mix * kultúra podniková * motivácia * odmeňovanie * podmienky pracovné
    AnnotationSystematická aplikácia marketingovej koncepcie v riadení ľudských zdrojov. Delenie nástrojov marketingového mixu podľa amerického predstaviteľa marketingu McCarthyho na "4P". Nástroje marketingového mixu v personalistike: Product - pracovné miesto. Price - motivácia a odmena za prácu. Place - miesto vykonanej práce a podniková kultúra. Promotion - prezentácia pracovnej ponuky.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.