Number of the records: 1  

Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch

  1. Title Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch
    Author infoHelena Nízka
    Author Nízka Helena
    Source document Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ : zborník príspevkov z konferencie. S. 96-105. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005 / Lipková Ľudmila ; Kunová Vlasta ; Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ Vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov ; Slovenská asociácia európskych štúdií. ISBN 80-225-1974-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing globálny * trh medzinárodný * produkty * trh * služby * značky výrobné * globalizácia
    AnnotationCharakteristika globálneho marketingu. Produkty a služby: národné, medzinárodné a globálne. Medzinárodné produkty a služby. Globálne produkty a služby a globálne trhy. Ideálne by bolo, keby na trhoch boli ponúkané v primeranom pomere globálne, medzinárodné a národné značky a zákazník by tak mal možnosť výberu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.