Number of the records: 1  

Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá

  1. Title Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá
    Author infoJan Koudelka
    Author Koudelka Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 26-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * médiá * osobnosť * značky výrobkov
    AnnotationVýskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapuje zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Dominujúce typy mediálnych referenčných skupín. Vzťah spotrebiteľov k celebritám. Športovci ako najlepšie prijímaná referenčná skupina.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.