Number of the records: 1  

Marketing a rizika implementace IT

  1. Title Marketing a rizika implementace IT
    Author infoPetr Paukner
    Author Paukner Petr
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 48-49. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * báza dát * kontrola * analýzy * efektívnosť * riziko
    AnnotationMarketing a systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. Zhromažďovanie zákazníckych dát, ich čistenie, kontrola a analýza. Využívanie zákazníckych informačných portálov. Aké podmienky musí spĺňať kvalitný softvérový systém. Komerčné riešenie softvérového systému verzus riešenie na objednávku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.