Number of the records: 1  

Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah

  1. Title Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah
    Author infoPetr Manuel Ulrych
    Author Ulrych Petr Manuel
    Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 11 (2005), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Keywords gastronómia * reštaurácie * marketing * klienti * služby * kvalita * personál
    AnnotationUsporiadanie tematických gastroakcií v reštauráciách. Gastroakcia zameraná na finálneho spotrebiteľa. Ekonomický prínos gastroakcie. Sezónny charakter a dostupnosť k surovinám. Prezentácia profesionálnej úrovne personálu. Prezentácia národných kuchýň a využitie cudzieho know-how.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.