Number of the records: 1  

Když reklama dává etice na frak

  1. Title Když reklama dává etice na frak
    Author infoVladimír Šiler
    Author Šiler Vladimír
    Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 11 (2005), s. 24-27. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * podpora predaja * komunikácia masová * etika * kódexy etické * deti * muži * ženy * spotrebitelia
    AnnotationEtika reklamy. Reklama na alkohol a cigarety. Príklady neetickej praxe v reklame: klamanie zákazníka, zamlčanie informácií, porovnávacia reklama, obťažovanie zákazníka, pôsobenie na deti, využívanie detí v reklame, zneužitie ženy v reklame a ďalšie. Požiadavky na etickú reklamu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.