Number of the records: 1  

Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame

  1. Title Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame
    Author infoĽubomír Turňa, Ladislav Smatana
    Author Turňa Ľubomír EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Co-authors Smatana Ladislav
    Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 3, č. 1 (2005), s. 182-188. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2005. ISSN 1336-3514
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords reklama * marketing * dopyt * predaj * konkurencieschopnosť * analýzy * produkty
    AnnotationAnalýza modelu trhovej úspešnosti konkurenčných produktov pri konštantnom gradiente šírenia sa reklamy a proporcionálnosti vplyvu ich predajnosti na dopyt a atraktivitu. Cieľom analýzy je zistiť možnosť a podmienky vzniku oscilačných procesov, prípadne iných nestabilít tohoto merkantilného a marketingového problému.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00188-017, FHI - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.