Number of the records: 1  

Lze předvídat loajalitu zákazníků?

  1. Title Lze předvídat loajalitu zákazníků?
    Author infoMartin Venzl
    Author Venzl Martin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * produkty * služby * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationVernosť zákazníckej bázy ako jeden z dôležitých predpokladov na prežitie podniku v konkurenčnom prostredí. Lojálnosť ako emocionálny postoj zákazníka k výrobkom a službám. Na čo sa pýtať pri prieskume. Najdôležitejšia otázka. Extrémne spokojní a extrémne nespokojní zákazníci. Získavanie okamžitých informácií a názorov zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.