Number of the records: 1
Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu
Title Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu Author info Martin Veselka Author Veselka Martin Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 20. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * služby * produkty * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * kvalita * hodnota * zisk * získavanie informácií Annotation Analýza informácií o zákazníkoch ako kľúč k úspešnej stratégii podniku. Rozčlenenie zákazníkov do špecifických segmentov. Rozdielna úroveň starostlivosti o zákazníkov. Lojálnosť zákazníkov a zvyšovanie zisku podniku. Kvalita ponúkaných služieb zodpovedajúca hodnote zákazníka. Analýza dát a stratégia starostlivosti o zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1