Number of the records: 1  

Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu

  1. Title Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu
    Author infoMartin Veselka
    Author Veselka Martin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 20. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * služby * produkty * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * kvalita * hodnota * zisk * získavanie informácií
    AnnotationAnalýza informácií o zákazníkoch ako kľúč k úspešnej stratégii podniku. Rozčlenenie zákazníkov do špecifických segmentov. Rozdielna úroveň starostlivosti o zákazníkov. Lojálnosť zákazníkov a zvyšovanie zisku podniku. Kvalita ponúkaných služieb zodpovedajúca hodnote zákazníka. Analýza dát a stratégia starostlivosti o zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.