Number of the records: 1  

Mediální referenční skupiny II

  1. Title Mediální referenční skupiny II
    Author infoJan Koudelka
    Author Koudelka Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 32-33. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * podpora predaja * komunikácia masová * produkty * médiá * televízia * tlač * muži * ženy * deti * mládež * rodina * príroda
    AnnotationPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapoval zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Porovnanie inzercie čekých a zahraničných tlačených médií. Porovnanie zahraničných a českých televíznych šotov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.