Number of the records: 1  

Globální strategie versus lokální trhy

  1. Title Globální strategie versus lokální trhy
    Author infoPetr Hampl
    Author Hampl Petr
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 46-48. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie podnikové * riadenie strategické * manažment * marketing * spoločnosti * spolupráca medzinárodná * globalizácia * trh miestny * komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia manažérska * komunikácia externá
    AnnotationKomunikačná stratégia marketingových manažérov pracujúcich pre medzinárodnú spoločnosť. Globálna verzus lokálna stratégia. Komunikačná stratégia prispôsobená lokálnym podmienkam. Interná a externá komunikácia. Internet a firemná komunikácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.