Number of the records: 1  

Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike

  1. Title Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike
    TranslationPolitical marketing. Base characteristics of marketing in politics
    Author infoAntónia Štensová, Kornélia Richterová
    Author Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 112-117. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * história * nástroje marketingové * demokracia * strany politické * politika * pojmy
    AnnotationPočiatky marketingu v politike. Politický marketing resp. marketing v politike. Definovanie marketingu v politike a jeho špecifiká. Porovnanie cieľov marketingu v ekonomickej sfére a vo sfére politiky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00968-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.