Number of the records: 1  

Využitie štatistiky v marketingovom výskume (1/2)

  1. Title Využitie štatistiky v marketingovom výskume (1/2)
    Author infoMarián Rimarčík
    Author Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 23-27. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória
    Keywords štatistika * metódy štatistické * pojmy * jednotky štatistické * hodnota * výskum štatistický
    AnnotationZákladné pojmy štatistiky, ktorých ovládanie je predpokladom úspešne realizovaného marketingového výskumu. Štatistická jednotka, premenná a hodnota premennej. Delenie premenných a ich charakteristika. Výskum korelačný a experimentálny. Exploratívny a konfirmatívny výskum. Metódy opisnej štatistiky. Jednorozmerná deskriptívna štatistika. Dvojrozmerná deskriptívna štatistika číselných premenných. Dvojrozmerná deskriptívna štatistika slovných premenných. Dvojrozmerná deskriptívna štatistika číselnej a slovnej premennej.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00412-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.