Number of the records: 1
Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu
Title Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu Author info Martin Čihovský Author Čihovský Martin Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 43-46. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing interný * nástroje marketingové * zamestnávatelia * zamestnanci * firmy * kultúra podniková * prostredie pracovné * podmienky pracovné * motivácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * konkurencieschopnosť Annotation Význam aplikovania interného marketingu v praxi spojený so zmenou chápania vzťahu existujúceho medzi zamestnávateľom a jeho zamestnancami. Zamestnanci ako interní zákazníci firmy. Význam a podstata interného marketingu. Charakteristika interného marketingu podľa niektorých autorov. Základné ciele interného marketingu. Marketingové nástroje interného marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1