Number of the records: 1  

Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního

  1. Title Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního
    TranslationIntroduction into the B2B marketing, fundamentals and main differences from consumer marketing
    Author infoJakub Hrbek
    Author Hrbek Jakub
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 3 (2005), s. 319-330. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * trh tovarový * trh spotrebiteľský * výrobky priemyselné * podnik obchodný * podnik priemyselný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * distribúcia
    AnnotationDefinovanie priemyselných trhov. Trh firiem. Priemyselný marketing. Charakteristika subjektov na priemyselnom trhu. Klasifikácia komerčných podnikov. Typológia priemyselných výrobkov. Marketingový mix na priemyselnom trhu. Prehľad hlavných rozdielov medzi marketingom priemyselným a spotrebným. Niektoré medzinárodné aspekty priemyselného marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.