Number of the records: 1  

Maloobchodní trh v Číně - trendy a atraktivity

  1. Title Maloobchodní trh v Číně - trendy a atraktivity
    Author infoJan Kramoliš
    Author Kramoliš Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 1 (Leden 2006), s. 15. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords obchod * obchod medzinárodný * maloobchod * trh * infraštruktúra * obyvateľstvo * mestá * dediny * spotrebitelia * spolupráca medzinárodná * investície zahraničné
    AnnotationČína na čele rebríčka záujmu medzinárodných spoločností a výrobcov. Polarizácia maloobchodného trhu. Rýchly ekonomický rast Číny a vytvorenie strednej vrstvy spotrebiteľov. Roztrieštenosť čínskeho maloobchodného trhu. Nedostatky v infraštruktúre. Hrozba obchodných sankcií zo strany USA a Európy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.