Number of the records: 1  

Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít

  1. Title Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít
    Author infoJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Herzmann Jan
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 14-18. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Keywords výskum * metódy výskumu * marketing * obchod * komunikácia * štatistika * matematika * tovar * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnnotationVoľba výskumnej metodiky a rozdiely medzi kvantitatívnym a kvalitatívnym výskumom. Kvantitatívny prístup k výskumu komerčnej komunikácie. Využívanie sociologických a psychologických nástrojov ako aj matematických a štatistických prostriedkov. Metódy využívané pre popis jednotlivých javov: 1. Klasifikácia 2. Meranie 3. Škálovanie 4.Odhady 5. Porovnávanie 6. Testovanie hypotéz
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.