Number of the records: 1  

Výhody a rizika srovnávací reklamy

  1. Title Výhody a rizika srovnávací reklamy
    Author infoLibor Štajer
    Author Štajer Libor
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 50-52. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * reklama porovnávacia * súťaž hospodárska * právo * harmonizácia * legislatíva * Česko * Európska únia
    AnnotationLegislatívna úprava použitia porovnávacej reklamy v Českej republike. Text úpravy porovnávacej reklamy prebratý zo smernice Európskeho parlamentu a Rady 97/55/ES. Porovnávacia reklama všeobecne zakázaná a prípustná len za určitých podmienok. Definícia porovnávacej reklamy. Prípustnosť porovnávacej reklamy podľa uvedenej smernice.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.