Number of the records: 1  

Marketing bánk z praktického hľadiska

  1. Title Marketing bánk z praktického hľadiska
    Author infoJosef Kapoun
    Author Kapoun Josef
    Source document Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 5, č. 12 (December 2005), s. 10-11. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords banky * marketing * nástroje marketingové * služby finančné * ceny * podpora predaja * reklama * logistika * bankovníctvo elektronické
    AnnotationŠvajčiarsky odborník porovnáva marketingovú prax veľkých finančných inštitúcií v krajine pod Alpami s vývojom v postkomunistických krajinách. Špecifiká propagácie vo finančných inštitúciách. Tvorba produktu a cien. Podpora predaja. Záverečný nástroj marketingu - služby po predaji. Digitalizované služby a mladá generácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.