Number of the records: 1  

Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo?

  1. Title Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo?
    Author infoRóbert Štajgár
    Author Štajgár Róbert
    Source document Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 109-110. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords pojmy * definície * terminológia * marketing * obchod
    AnnotationVýklad pojmov obchodný marketing a marketing obchodu. Zo záverov vyplýva, že obchodný marketing je spojený s odbytom výroby a ide o odbytovú politiku priemyselného podniku. Marketing obchodu predstavuje rozsiahly a komplexný sumár metód a postupov špecifických pre obchodné firmy s cieľom čo najlepšie realizovať ich primárnu funkciu - tvorbu sortimentu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.