Number of the records: 1
Srovnávací reklama je sice přípustnou technikou, ale...
Title Srovnávací reklama je sice přípustnou technikou, ale... Author info Libor Štajer Author Štajer Libor Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 3 (březen 2006), s. 20-21. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama porovnávacia * reklama klamlivá * regulácia * predpisy právne * legislatíva * zákonník obchodný * harmonizácia * Česko * Európska únia Annotation Porovnávacia reklama je v Českej republike od 1.1.2001 prípustnou technikou boja v rámci hospodárskej súťaže. Splnená požiadavka európskej smernice o klamlivej a porovnávacej reklame 84/450/EHS. Porovnávanie systémové, vnútorné a abstraktné. Superlatívna reklama. Kritizujúca porovnávacia reklama. Porovnávacia reklama odkazujúca na zvláštnu ponuku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-6
article
Number of the records: 1