Number of the records: 1  

City brejk ? Do Bratislavy !

  1. Title City brejk ? Do Bratislavy !
    Author infoPeter Apolen
    Author Apolen Peter
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 2 (február 2006), s. 13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * marketing * Slovensko * mestá
    AnnotationNárast počtu turistov do Bratislavy. Dôvody, prečo cudzinci navštevujú Bratislavu, sa menia. Už to primárne nie sú pamiatky, ale najmä zábava. City brejk - krátkodobé, najčastejšie víkendové pobyty v menších európskych mestách. Cestovanie bez cestovných kancelárií, na vlastnú päsť. Priame oslovenie potenciálnych návštevníkov mesta v ich domovských krajinách prostredníctvom reklamnej kampane Bratislava zatiaľ nerealizovala. V súčasnosti komunikuje v zahraničí len formou public relations. Reklamná kampaň na silvestrovskú akciu Welcome to Partyslava a jej úspech. Bratislava bude v marketingových aktivitách na prilákanie turistov pokračovať.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.