Number of the records: 1
Česká veřejnost a reklama
Title Česká veřejnost a reklama Translation The Czech public and advertising Author info Jitka Vysekalová, Martina Rubášová Author Vysekalová Jitka Co-authors Rubášová Martina Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords občania * Česko * reklama * postoje * výskum * 2005 Annotation Výsledky výskumu postojov českej verejnosti k reklame v roku 2005. Výskum prebehol metódou riadených osobných rozhovorov na reprezentatívnom súbore občanov vo veku od 15 rokov. Vnímanie intezity reklamy v jednotlivých médiách. Všeobecný postoj k reklame, postoje k reklame na cigarety, alkohol, volne predajné lieky a potravinové doplnky, postoje k využívaniu erotických a sexuálnych motívov v reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1