Number of the records: 1  

Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí

  1. Title Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí
    TranslationThe importance and effectiveness of marketing communication for educational institucions
    Author infoRadomila Soukalová
    Author Soukalová Radomila
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy vysoké * konkurencia * študenti * absolventi * zamestnávatelia * komunikácia marketingová * komunikácia externá * efektívnosť
    AnnotationKomunikácia v oblasti vzdelávania a jej formy. V konkurenčnom prostredí sa vzdelávacie inštitúcie zamýšľajú nad potrebou efektívnej komunikácie so svojimi cieľovými skupinami. Identifikácia cieľových skupín, poznanie ich atraktívnosti a nájdenie spôsobu, ako s nimi komunikovať - základný krok pri tvorbe komunikačnej stratégie vzdelávacích inštitúcií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.