Number of the records: 1  

K čemu je dobrá identita značky?

  1. Title K čemu je dobrá identita značky?
    Author infoKhaled El Tohami
    Author Tohami Khaled El
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 3 (Březen 2006), s. 28-30. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords produkty * firmy * značky výrobkov * identita * úžitok * kvalita * zákazníci * konkurencia * komunikácia
    AnnotationIdentita značky predstavuje to, čo organizácia chce, aby jej značka znamenala. Plánovací systém identity značky: strategická analýza značky, model identity značky a vzťah so zákazníkom. Esencia značky - jedinečná myšlienka, ktorá popisuje podstatu značky a dôvody jej existencie. Omyly, ktorých sa pri tvorbe identity značky dopúšťame. Osobný vzor identity.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.