Number of the records: 1  

Výrobek versus značka

  1. Title Výrobek versus značka
    TranslationProduct versus brand
    Author infoVratislav Kozák, Ondřej Král
    Author Kozák Vratislav
    Co-authors Král Ondřej
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 1 (2006), s. 119-125. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky maloobchodné * značky výrobkov * reťazce obchodné * tovar * označovanie tovarov * výrobcovia * Česko * Európa * stratégia obchodná * logo * hypermarkety * supermarkety
    AnnotationAnalýza rozrastajúceho sa trhu vlastných značiek obchodných reťazcov (DOB - distributor owned brands ) a ich možný vplyv na zavedené značky tradičných producentov (MOB - manufacturer owned brands). Vlastné značky sa zameriavajú predovšetkým na výrobky rýchloobrátkového typu tovaru. Analýza sa zameriava na využívanie DOB u najvýznamnejších obchodných reťazcov, ale tiež na pôvod vlastných značiek, ich rozšírenie v ČR a v Európe. Zameranie na segmenty, ktoré sú vlastnými značkami najviac ohrozené.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.