Number of the records: 1
Výrobek versus značka
Title Výrobek versus značka Translation Product versus brand Author info Vratislav Kozák, Ondřej Král Author Kozák Vratislav Co-authors Král Ondřej Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 1 (2006), s. 119-125. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords značky maloobchodné * značky výrobkov * reťazce obchodné * tovar * označovanie tovarov * výrobcovia * Česko * Európa * stratégia obchodná * logo * hypermarkety * supermarkety Annotation Analýza rozrastajúceho sa trhu vlastných značiek obchodných reťazcov (DOB - distributor owned brands ) a ich možný vplyv na zavedené značky tradičných producentov (MOB - manufacturer owned brands). Vlastné značky sa zameriavajú predovšetkým na výrobky rýchloobrátkového typu tovaru. Analýza sa zameriava na využívanie DOB u najvýznamnejších obchodných reťazcov, ale tiež na pôvod vlastných značiek, ich rozšírenie v ČR a v Európe. Zameranie na segmenty, ktoré sú vlastnými značkami najviac ohrozené. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1