Number of the records: 1
Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii
Title Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 72-75. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * marketing medzinárodný * marketing globálny * propagácia * trh zahraničný Annotation Domáci, medzinárodný marketing. Globálny marketingový proces a jeho kroky. Propagácia s ohľadom na kultúrne odlišnosti. Propagačné a marketingové nezdary na zahraničných trhoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00291-007, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1